31. dec. 2013

Rigtig godt nytår kære venner

Ønsker jer alle et rigtig godt nytår. Mange tak for i år. Der er sket så mange positive ting, og jeg glæder mig til at springe ind i det nye år med veninderne. Der kommer til at ske mange ting i 2014, som jeg i de kommende dage vil fortælle om. Håber at I kommer godt ind i det nye år med jeres kære, og får det fejret gevaldigt. Vil også fortælle her, at jeg ikke rigtig har nytårsfortsæt. Har kun mål for mig selv, som jeg håber bliver til en længerevarende livsstil. Men hvis I har nytårsfortsæt, så ønsker jeg jer held og lykke og håber at I opnår det.

Vi ses i 2014!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg har heller ikke nogen nytårsfortsæt.. Lyder dog rigtig fornuftigt med dit personlige mål :-)
    Dit nytårsoutfit ser forresten brandgodt ud! Godt nytår herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have! Det er virkelig rart at vide :D

      Håber at du havde et rigtig godt nytår!

      Slet