7. dec. 2013

The bigspender wishlist


The bigspender list
Klik på billedet for yderligere links 

Vi kender det alle sammen, det er ting vi ønsker, men ikke kan få. Enten fordi vi ikke kan få fat i dem, eller fordi vi ærgerligt ikke har råd til dem. Jeg sukker over ting hver evig eneste dag. Men tillod mig at lave min egen bigspender list, som jeg har skrevet ned lidt efterhånden. Priserne her er ikke blot dyre, men overklasse flere cifret tal. Det er af forskellige mærker som hærger over os og mode verdenen, også er det selvfølgelig den mørke stil jeg går efter. Er der noget I længtes efter?

2 kommentarer:

  1. Elsker turtleneck, og den asymetriske nederdel! LOVE!

    Knus http://www.gittemary.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Turtlenecks er også my favorites, og ja tingene er super flotte!

      Slet