5. dec. 2013

X-MAS GIVE AWAY

Eksempler på fire valgfrie ting :

En jule give away yay. Du kan være den heldige vinder og få en ekstra gave fra Shop Cici med hjem! I denne give away kan du vinde: 4 valgfrie make up produkter fra Cici! Lige til at smukkesere dig til nytår og kommende julefrokoster. 

For at deltage skal du:
 ➢ Hvis du vil følge bloggen yderligere, så følg også på bloglovin (ikke krav)

Kommenter derefter med navn + e-mailadresse. Eller send en mail med oplysningerne til twisttherhythm@gmail.com
Vinderen bliver trukket d. 23. december!

31 kommentarer:

  1. Ih hvor herligt! Det er altid lækkert med nye produkter :-)

    - lisenissen@msn.com

    SvarSlet
  2. Ihhhh skøn gave, jeg vil gerne deltage
    Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Ih hvor lækkert, hvor kunne det være dejligt at vinde ^^

    nille_ribe(a)hotmail.com
    www.nilleslilleverden.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Jeg er totalt go!

    Gittemariejohansen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Er da med! Lækker giveaway :-)))

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)Hotmail.com

    SvarSlet
  6. Ikke dårligt :)
    kh Mai

    SvarSlet
  7. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Hvor dejligt, det ville jeg så gerne vinde.. :)

    SvarSlet
  9. Dejlig give away! Kh Trine (Trinestevn (a) yahoo.dk)

    SvarSlet
  10. Kunne godt trænge til nogle nye farver i min kosmetikpung, krydser fingre ;-)
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  11. Lækre sager :)

    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  12. Dejligt
    Astrid
    ravnmann@gmail.com

    SvarSlet
  13. Trine229 - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  14. Åh det ville være skønt:-)
    Akselsmor@gmail.com

    SvarSlet
  15. Den bliver man vist nødt til at være med på!
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Ville være skønt.

    God jul!

    Kh. Stine (stinebech86@gmail.com)

    SvarSlet
  17. Lækker give away!
    signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg er helt klart med! :D
    tinerdk@gmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg er med!

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  20. Jeg er da med :-)
    mvh
    Katrine - aksgk(a)hotmail.com

    SvarSlet
  21. Det kunne være vildt lækkert at vinde,så jeg kan blive TOTAL klar til nytår med nogle fede smokey eyes!<3

    SvarSlet
  22. Lækker konkurrence!

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    malenematzen@outlook.dk

    Jeg har lige nu en julekalender kørende på min egen blog (www.malenematzen.dk), hvor der hver dag er et nyt indlæg, og hveranden dag er et give-away!

    SvarSlet
  23. Tusind tak for denne giveaway! :D

    Mai Nguyen
    maidong12@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Næææ hvor fint ; )
    KH Rikke
    rikke_bruunjensen@hotmail.com
    Glædelig Jul

    SvarSlet
  25. Det ville da være en rar julegave :-)

    /Helle D.L.
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Er helt klar med! Lækre sager! <3 :) Glædelig jul fra Dorte Slouborg dortes918@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Sarah Riisager - sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  28. Lækkert!

    Carla Lillevang Rasmussen
    carlarasmussen123@gmail.com

    SvarSlet
  29. Deltager!

    Marianneravnsbaek@gmail.com

    SvarSlet
  30. Hvem vandt? :)

    SvarSlet