17. jan. 2014

Forårskampagner

Kenzo
Marc Jacobs
Mulberry
Balmain
Saint Laurent

Glæder mig til de kommende forårskampagnerne. Her er et billede til sneak peek på nogle af de kollektioner jeg glæder mig meget til at se snart!  Har nogle billeder fra Kenzo SS14, som er inspireret af havet og fisken. De kommer snart ud + flere fødselsdagsgaver. Denne weekend skal jeg til Rave fest, byen og danse musical hele weekenden, så det bliver lidt snævret ang. kvalitative indlæg. Så jeg ønsker jer nu god weekend venner!

5 kommentarer:

  1. elskerrrrr mulberry's :-)

    / hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så flotte kollektioner!

      Slet
  2. Uh det er lækkert nok at drømme sig hen til foråret!

    Knus og kram

    SvarSlet
    Svar
    1. En varmere tid med nye og spændende trends :D

      Slet