16. jan. 2014

Gadgetcity forkæler min mobil

Billeder af produkterne fra Gadgetcity

Har været så heldig at måtte vælge nogle ting inde fra Gadgetcity.dk. Det er nok den største danske website med udstyr til tablets og mobiler jeg kender. Jeg kunne slet ikke vælge nogle ting haha. Men jeg tænkte fornuftigt og lidt morsomt og ville forkæle min nye 5s. Så jeg valgte 1. Guld kabel oplader. 2. iPhone 5 bilholder. 3. Mini guld pen. Synes at guld tingene var så fancy, som de nu også hedder i beskrivelsen. Nu hvor jeg er igang med kørekort blev jeg meget betaget i en iPhone bilholder, så man hurtigt kan åbne opkald, høre musik og mere. Men super hurtig og gratis levering og en sød hilsen, som varmede mig denne kolde dag. 
Har allerede igen et godt øje til nogle produkter derinde fra...
Følg med på deres facebookside "GadgetCity" for nye varer og gode tilbud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar