2. jan. 2014

Kommende år 2014

Håber at I alle har haft en dejlig jul og fremragende godt nytår!! Jeg havde i hvert fald en hyggelig og sjov nytårsaften og har været dødtræt lige siden. Vil kort  overordnet fortælle om det kommende år:
 Bestod teoriprøve i dag, snart er kørekortet i min favn. Hamburg i morgen. Fylder 18 d. 8. januar. Holder lille fødselsdag og skal rigtig i byen for første gang. Er med i musical på skolen The Wiz, hvor jeg er danser og koreograf. Holde stor 18 års for familie og venner. Ud og rejse med familien. Eksaminer. Bliver student anno 2014. Galla, studenterkørsel og studenteruge. Roskildefestival for én dag (håber jeg). Sommerferie. Tur sydpå. Sabbatår: Aupair i Australien. Arbejde i USA (2015).
Det bliver et hektisk år for mig, får meget travlt. Men jeg vil altid tænke på bloggen og det er også en af mine prioriteringer. Jeg er glad for at I læser med og at det er god inspiration!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar