15. jan. 2014

More winter inspiration

Hvor er jeg dybt forelsket i alle ovenstående outfits!!! Hvis man dog havde flotte lange stænger, var fotogen og havde en hulens masse penge man kunne brænde af, så var jeg selv på ovenstående billeder. Elsker virkelig, hvordan de anvender vinter coaten forskelligt; både til den rå monokrome stil og til den bløde feminine klassiske. Læg mærke også til flotte store sorte hat - må virkelig anskaffe mig sådan en sag (dog har jeg ikke plads til flere hatte...)

Rigtig god aften læsere :D

6 kommentarer:

  1. Super fede billeder!

    knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det er nogen virkelig fede billeder :)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Kathrine :D

      Slet
  3. Jakken på billede 5 ser vildt lækker ud :-)

    www.katrineguldbaek.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker også ofte på at købe en magen til. Så flot!

      Slet