5. jan. 2014

Weekendtur til Hamburg

Havde en rigtig dejlig tur til Hamburg med familien. Det var så hyggeligt, sjovt og afslappende. Vi boede på Barceló Hotel, som er et 4,5 stjernet hotel i Hamburgs centrum. Vi fik shoppet en del, og jeg har fået nogle gode pre-gaver hehe. Der var også en Karl Lagerfeld shop som vi var inde i, og der købte min mor også en fødselsdagsgave til mig. Har fødselsdag på onsdag og jeg glæder mig til endelig at fylde 18! Men først skal vi starte i skole i morgen, og vende tilbage til vores dagligdag. Håber at I har haft en rigtig god ferie og er parat til jeres beskæftigelser igen! Mange varme hilsner herfra 

2 kommentarer:

  1. Super fine billeder - Og lyder som en dejlig tur du har haft. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det var det virkelig også :)

      Slet