9. feb. 2014

9 long facts


1. Jeg hader mig selv for at være så kræsen. Det er forfærdeligt og jeg ville ønske jeg ikke var, fordi det gør mig så besværlig // 2. Jeg pendler hver dag frem og tilbage til skole m.m. og falder altid i søvn efter fem minutter. Er så heldig (næsten) altid at vågne inden jeg skal af // 3. Når jeg træner i fitness, så må tøjet meget gerne matche med mine farverige hårelastikker, som jeg ønsker flere af 4. Er meget feministisk, men alligevel kun fordi jeg ønsker ordentlig ligestilling mellem han- og hunkøn. Jeg forsvarer både drenge og piger // 5. Selfies ligger ikke indeunder mine talenter. Jeg er en skovl til at tage billeder af mig selv. Tjek min insta // 6. Elsker tanker og atypiske citater, som bare flyver en i hovedet. I skal nok komme til at læse nogle af dem jeg har skrevet // 7. Tror noglegange, at jeg er en af de uheldigste eller bare ekstrem klodset. Men det er kun mig selv, som kommer til skade heldigivs! // 8. Er begyndt at blive mere miljøbevidst, og når jeg ser flere ubrugte tændte lys i hjemmet, skærer det i mit hjerte, også elsker jeg jo grøn // 9. Mit yndlingstal er 9 og det har været lige siden jeg var en lille sød pige. Det giver forhåbentlig gode gevinster en dag.

4 kommentarer:

  1. Åh, kunne lige så godt have været mig, der havde skrevet de ting!
    Skide godt indlæg :-)
    Kig meget gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej det glæder mig haha! Jeg føler mig så speciel og besværlig :D

      Slet
  2. Er også mega kræsen. Det kan godt give nogle udfordringer når man skal spise sammen med andre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så sandt!! Det gør det en del sværere :(

      Slet