2. feb. 2014

Esprit favorites

Esprit
Klik på billedet for yderligere links 

Har fundet så fine ting fra brandet Esprit. Ovenstående ser i, hvilke items jeg kunne tænke mig og der er også inspiration til den nye mode. Boyfriend jeans er så fede, og det kan give et casual look, hvis du har en sweater eller enkelt bluse på eller en finere top/skjorte. Parret på billedet er så fede og ville ønske de var mine. Hvis du skal til et finere arrangement, så vil jeg foreslå den lækre sorte sag, hvor du kan sammensatte det med fine støvler og en clutch. Sættet med chiffon nederdelen og skjorten er også lækkert og kan imponere i byen eller til en begivenhed. Det gode ved disse sæt er, at en softbra vil passe godt til, også er de så behagelige at have på. Det ender nok med at jeg køber denne fine sag.


Alt i alt så tror mange at Esprit kun har ting til kvinder, men der til alle og enhver. Det er også god kvalitet og god levering/ellers kan man også altid troppe op i butikken. Jeg har ærligtalt haft noget tøj siden 8.klasse jeg stadig går med. Selvom det er gammelt kan man altid gå med det, - hvis det er på mode og kvaliteten stadig er på toppen. Mode og tendenser går i cirkler. S/S er det de sorte kontraster/grå nuancer/pastel farver som kommer til at hitte stort. Vi er store fans!!
Få meget mere inspiration inde på siden, de har noget til alle i hele familien :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar