13. feb. 2014

Floral Favorites SS14


Har lige fundet nogle favoritter fra ASOS, som alle faktisk hedder noget med floral (så jeg udelod det i linknavnet). Efter den triste mørke vintertid, så kommer forår og finder det lyse og farverige frem i os dette SS14. Derfor ville jeg på forhånd finde nogle gode til jer, fordi det er nemlig blomster som hitter. Nogle af tingene er på udsalg, også kører ASOS i øjeblikket 15% ekstra oveni den lave pris med rabatkoden FINAL15. Jeg skal også senere bestille noget i dag, og glæder mig til at fortælle til hvad. Det er noget sommerigt, lyst og blomstret selvfølgelig. Have fun derinde!

2 kommentarer:

  1. Så lækre ting! Super flotte billede også :-)
    Hav en rigtig dejlig valentinsdag, og ikke mindst weekend! Kig gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥ -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Min valentinsdag bestod desværre ikke af så meget, men det var en hyggelig dag ellers <3
      Tak for det hele og håber at du har haft en god weekend!

      Slet