23. feb. 2014

Køøøbenhaaavn

 Fik desværre ikke taget så mange billeder. Men det var en rigtig hyggelig Kbh tur, hvor jeg blev genforenet med mange venner. Selvom jeg var rundt på hele Strøget, fra fine shops til vintage og rundt på de små stræder, så fik jeg ikke det vilde med hjem. Gemmer penge til noget specielt hehe. Fik også set mange eksklusive butikker og gader, som jeg ikke plejer at komme, men det skal laves om fremover. Ellers har jeg virkelig nydt den travle atmosfære, forvirret mig selv i trafikken og rejseplanen, gået med raske skridt fra butik til butik og nydt ferien. Det sidste billede er dog fra middagen i dag i Odense. Håber at I har haft en god ferie og weekend!

1 kommentar:

  1. Det lyder ellers som en rigtig hyggelig tur, trods du ikke fik shoppet særlig meget, men det er jo heller ikke det vigtigste ;-)

    SvarSlet