9. feb. 2014

Sale: Acne Tops


Er begyndt på en ny kategori: SALE. Hvor der under vil være indlæg, hvor jeg anbefaler flotte ting med nedsat pris, høje rabatter og meget mere. Det bliver ikke typisk udsalgsvarer, som man ikke kan bære i den nye sæson (ifølge min mening). Men items som vil være lækker til en hver lejlighed. Her er det de flotte ting fra ACNE, som er nedsat til en rimelig pris. Jeg overvejer stærkt enten 1, 2 eller 4. Men jeg har alt for mange t-shirts pt. De andre er også fine, specielt de lyse farver er jeg også begyndt at åbne mig op for. Foråret skal nok blive en lys og varm tid. 

4 kommentarer:

  1. Alt for lækre ting! Så fine :-)
    God søndag ♥ -

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja virkelig flot det hele :D

      Slet
  2. Den første er så sej :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er jeg også helt forelsket i!!!

      Slet