28. feb. 2014

Sneak peek på kjoler

Kjoler fra Asos. Ringe fra CKK Jewellery, Vera Vega og Message. Øreringe fra Pilgrim. Halskæde fra Accessories. Neglelak fra Anna Sui og Essie. Make up: Lancome og Clinique og Body Shop. Clutch fra Sofiescloset. Baret fra Episode.

 Et hurtigt indlæg om min kjole til 18 års og en anden sommerkjole jeg har bestilt fra Asos. Glæder mig til i morgen, hvor jeg skal holde fødselsdag for familie og venner. Er spændt!!! Det er også første forårsdag, så kjolen er lige til med farverne, som I kan se. Temaet til fødselsdagen er også grøn og lyserød, og der er fin borddekoration, som jeg også glæder mig til at vise jer. De andre to billeder er lidt rød og hvid  spring essentials inspiration. Hav en god weekend og nyd foråret <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar