13. feb. 2014

Zara Lookbook February 14

Source: Zara

Jeg går virkelig Zara amok for tiden. Det kan skyldes to grunde: at de kommende lookbooks og kollektioner er så lækre, at jeg er som et lille barn, fordi jeg glæder mig til at røre og påføre mig i tingene. Den anden grund må være, at det er jo sommertøj for hell. Ser frem til shorts, nederdele, tshirts, crop tops, kjoler og hele baduljen. Hvid, pasteller, blomster, nude og skin - masser af skin! I kan shoppe alle de nye flotte items på billederne lige her: Zara.com
Hvad synes I? 

2 kommentarer:

  1. Puha, hvor er de piger bare tynde!
    Men super lækkert tøj :-)
    Kig endelig forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er desværre alt for tynde, men så lækkert tøj fra Zara!! :D

      Slet