3. feb. 2014

Zara S/S 14

Source: Zara

Åh gud jeg dør ved tanken om, at disse enestående ting kommer i Zara shoppen! Kan bestemt sige, at Zara er en af mine yndlings butikker. Derfor tjekker jeg også deres shop regelmæssigt og savler over ting pungen ikke rækker til. MEN hvis vi fokuserer på kommende Spring/Summer, så står den stadig på det monokrome look og mørke kontraster, men dette forår bliver så dejligt præget med pastel- og lysefarver. Tøjet har skarpe cuts, hvilket giver det en rå tone også er frynser begyndt at præge igen. Personligt er jeg fan af frynser. Så jeg elsker elsker og glæder mig som et lille barn til kollektionen. Overvej også lige min yndlings farve grøn og palmer præge de knivskarpe billeder. De har talt til mig!
Er I så ellevilde som jeg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar