22. mar. 2014

Ida Anine Lundorff designs

Billeder af Ida Anines designs fra hendes facebookside 

For en uge siden fandt jeg Ida Anines facebookside: Ida Anines Lundorff designs og synes så godt om hendes ting, at jeg købte den sorte taske. Den er lavet i nappa ruskind og læderet er også af nappa. Den passer perfekt til skole, træning og bare en tur i byen, og jeg er så glad for den. Jeg har også fået mange komplimenter for den, hvor jeg så kan sige, at den er unik, fordi Ida Anine typisk ikke laver de præcise samme designs. Har også selv nogle ting i hovedet, jeg ønsker, at hun skal lave, så det bliver kun spændende! Hun er selvfølgelig upcoming, men er sikker på, at hun kommer til at udrette og lave noget stort, så jeg glæder mig til at følge med. Kig forbi hendes side og evt. send hende en besked, hvis I har noget kreativt i tankerne :D 

2 kommentarer: