19. mar. 2014

Til ansigtet og læberne fra EG


Jeg er jo helt vild med produkterne fra Elisabeth Gierus, ejer af samme navn, også vi fået et godt forhold, som jeg er utrolig glad for. Læs om tidligere produkter her: Elisabeth Gierus produkter og Vinterprodukter til din hud.  Forleden modtog jeg en dagcreme, som jeg flittigt bruger to gange om dagen og inden jeg lægger make-up. Man skal altid bruge en ansigtscreme, så ens hud ikke tørrer ud. En lip-ting, som jeg også bruger dagligt, og altid smart at have med. Den hjælper virkelig læberne, også har jeg valgt den i PINK, så den kan give lidt livlig farve. Som I kan læse i det tidligere indlæg har jeg også fået en Creme de la Creme Chocolat, som er så lækker at smøre på. Serien er blevet udvidet, så tjek forbi webshoppen til en masse lækre produkter! 

Indlæg i samarbejde med Elisabeth Gierus 

2 kommentarer:

  1. Lækre produkter! :-)

    Knus
    Kig gerne forbi min blog:
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet