10. mar. 2014

What I want to wear this spring

Skater Skirt
run with the boys: men's sneakers no. 4
Sporty pastels
Untitled #1399
Smart Casual

Klik på billederne for yderligere links

Er helt finurlig pjattet med disse forårs outfits. Nogle vil nok synes at det hælder over til sommer outfits, hvilket er også er! MEN med strømpebukser på indenunder kan outfittet klares dag og nat. Jeg er vild med, hvordan sports looket blandes med "the good girl next door" og pastelfarver og bare generelle farver. Denne tid skal man springe ud i det hele og fjerne sig fra den mørke tid. - Siger jeg, men vintertøjet og det mørke hærger stadig mit stativ og skab. Men I kender svaret. Sort = sikker vinder. P.S så giv lige MØ's nye album No Mythologies To Follow et lyt eller foråret ud! P.S.S. I morgen offentliggører jeg nogle af mine tanker/citater på bloggen, som har læst før.


Hav en skøn uge!

1 kommentar: