9. apr. 2014

167 Ballerina

I søndags var jeg forbi byen i tyve minutter for at købe et par sorte bukser. Men ender med at forkæle mig selv med sorte bukser + den nye Chanel Ballerina fra Summer14 kollektionen. Farven er så pæn og mild at have på. Jeg har enten to eller tre lag på, så den er glat og holdbar. Helt klar min sommer favorit. Den bliver så lækker, når jeg har fået farve. Den vil passe meget godt til sættet ovenfor med min pastel lilla blazer og hvide Zara trøje (og alt andet). Den kan forhandles i Magasin. 

6 kommentarer:

  1. Lækre sager :-) !

    Knus fra
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Super lækkert!!

    Knus!

    SvarSlet
  3. SUper super lækre sager, og lækkert!

    Kig gerne forbi, knus.
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet