17. apr. 2014

Deichmann shoes

Deichmann shoes
Sko fra Deichmann 

Jeg har både sko og tasker fra Deichmann, og synes at de er billige og god kvali. Der er til alle og enhver i familien og fra alle sæsoner. For noget tid siden havde jeg et par sejlersko fra Deichmann, som jeg var ret glad for og holdbarheden var kvalitets rig. Du kan finde alt fra vinterstøvler til herresommersko til børnene eller forkæle dig selv med et par lækre sejlersko, som også vil holde de kommende år. Men det gode er endda, at skoene her er til rimelige priser, hvilket jeg værdsætter. Det er så træls at bruge flere hundrede af kroner på et par sko, som ikke kan holde til så meget. Derfor vil jeg foreslå Deichmanns sko og bestemt parrene på collagerne, samt de matchende tasker til, som kan bruges til adskillige ting. I kan enten bestille på nettet, eller tag hen til den nærmeste fysiske butik. Det gælder generelt alle steder ang. sko, et råd er; prøv dem altid inden I vælger at bestille på nettet (jeg gør det dog alligevel). Skoene på collagen er nogle jeg selv ønsker. Gode sommersko jeg i hvert fald skal eje et par af + støvletterne med peeptoe er virkelig klassiske lækre! Klik på billedet for links.
 Hvad synes I om Deichmann?

Samarbejde med Deichmann.com

2 kommentarer:

  1. Jeg synes Deichmann er et rigtig fint koncept med budgetvenlige sko, der er up to date :-)

    // hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis. Lige mine ord søde!

      Slet