21. apr. 2014

"En kvinde, der ikke bruger parfume har ingen fremtid"

Et af Coco Chanels berømte citater. Jeg bruger faktisk ikke normalt parfume til daglig, fordi  min næse ikke kan klare det så meget, men når jeg har en aftale eller rigtig skal ud af huset, så sprøjter jeg mig selvfølgelig - og efter rang. Enten en almindelig en eller de lidt mere eksklusive, hvis der er tale om en særlig lejlighed. Her vil jeg foreslå en hjemmeside, jeg selv er irriteret først at kende nu. Billigparfume er en shop, som indebærer parfumeri, kosmetik, hårprodukter, økologiske produkter og meget mere. På de nedenstående billeder har jeg valgt nogle af mine yndlings parfumer, som jeg synes man bør eje mindst én af. 
Find produkterne på hjemmesiden under kategorien: Parfumer

Jeg ejer selv Escada Taj Sunset, Lady Million og min mor har lige købt L'Air de Nina Ricci fra Nina Ricci. Det er virkelig dufte, som man ikke lige glemmer. De holder også længe på kroppen, og der er fra de søde sommerige dufte til de lidt stærkere. De tre første parfumer ønsker jeg meget inderligt, og mit næste køb er nok Flower Bomb. Webshoppen indeholder faktisk næsten alt pleje til din krop. Jeg skal nok explore rundt på siden. I kan følge de friske tilbud og nye varer på facebook.

Samarbejde med Billigparfume.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar