22. apr. 2014

Fuld af energi


Pga medicinen til min mavesyre, så har jeg haft utrolig meget energi og for lidt koncentration til at kunne sidde stille. Så jeg har opnået mange ting. Et af dem er, at rydde og cleaned up i mine skabe. Jeg har smidt ting ud og omrokeret lidt. Jeg har ikke pudset mine stiletter, fordi jeg sjældent bruger dem og vil ikke pudse dem bare for et godt billede. Også har jeg også af mig selv rengjort hele huset (lider lidt af rengøringsvanvid) og sorteret mere af mit tøj, som kommer på shoppen. Jeg har også lavet en masse andet, som ikke omhandlede computeren grundet min koncentration. Glæder mig til, at jeg skal være fri for medicin, så jeg kan lave mere inspirerende indlæg til jer. Har I haft en god ferie og gode påskedage? 

3 kommentarer:

  1. Hvem der bare havde al den energi! Det det blevet virkelig flot - godt arbejde! (;

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha det er desværre kun midlertidigt. Men mange tak søde Xenia <3

      Slet
  2. Det er blevet utrolig flot, Anna! :)

    Kig gerne forbi min blog, har en konkurrence igang! Knus.
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet