24. apr. 2014

Gør din have klar til sommer

Vi alle glæder os til sommer, og er begyndt at spise sæsonens frugter og iføre os lettere, lysere og nyere klæder i forhold til sæsonen. Men glemmer du sommetider din have? Ifølge min mor, så er sommer = tid til terrasse/have. Vi har fået lagt mursten i baghaven og bygget en terrasse, og der pynter hun med blomster over det hele, og min far har købt nye havemøbler. Det er et sted, hvor vi bruger meget fritid om  sommeren. Der tages sol, spises, leges og læses derude. Så jeg kan kun anbefale at gear op for nye havemøbler, som kan kun købes hos Bilka. Det fører til endnu hyggeligere dage med kvalitets tid og grill med familie og venner.
Et billede af vores have


Roma sættet er det lidt dyrere af granit og lavet af bedre kvalitet, men har længere holdbarhed gennem årene. Rosewood i nonwood er det budgetvenlige sæt, som også vil klæde alle haver. Jeg glæder mig selv til om nogle år, at skulle købe møbler. Så vil jeg kigge Bilka igennem først, fordi de har så mange ting og til budgetvenlige priser til studerende. Se mange flere sæt hos Bilka og se, hvad der passer dig og din familie :)

Samarbejde med Bilka.dk 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar