14. apr. 2014

Impulsivitet

Source: Rezet Københavna and Asos

Jeg elsker impulskøb (mit kort hader det). Men hver gang jeg gør det, så er det dyre køb, hvor jeg slet ikke tænker mig om. Det foregår sådan, at jeg ser noget jeg bare MÅ eje, så spørger jeg omtrent tre personer, og hvis bare én siger go, så gør jeg det (gør det også sommetider selvom andre er kritiske). Så bestiller jeg det jeg craver og i dette tilfælde blev det Supra Owen Flower sneakers, som er ret limited edition i DK, og derfor måtte der ingen tvivl være, hvis jeg skulle have dem! og bestiller oftest mere til, som strømperne fra Emilio Cavallini. Elsker lækre specielle strømper, hvor pengene kunne bruges på andet. Nu glæder jeg mig bare til at modtage tingene i løbet af næste uge, så kan jeg flashe det i Hamburg. Det hele er fundet på asos. Hvad synes I?

3 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor er de bare lækre :D Mega fede!
    Knus og god påske til dig ♡

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for at høre!! Mange mange tak.
      Rigtig god påske :D

      Slet
  2. Synes virkelig de er fede de sneakers, og elsker detaljerne på dem! :)

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet