19. apr. 2014

Instagram lately #1

Fra min instagram @annaahuynh

Min instagram bruges til inspiration, til at vise new ins også bare billeder fra min hverdag og liv som I kan se. 
1. Har omrokeret lidt på mit værelse, som der kommer billeder af på bloggen. 2. Gav middag til min familie på Flammen. 3. Et klip af Lottes og min samtale. 4. Skulle til Emergenza koncert med min veninde Bergholdt også i byen. 5. Min nyeste Chanel neglelak Ballerina. 6. Til gymfesten interviewede jeg Skinz for MulerUpdate (min redaktion). 7. Festbillede af min veninde DJ og jeg med temaet; Glitter & Glamour. 8. Mit festtøj fra Episode og Nelly. 9. Kontrast billede af mit stativ-bøjler. 
Håber at I kan lide disse indlæg. Følg mig gerne, min profil er blevet åben!

2 kommentarer:

  1. Den chanel neglelak ser rigtig flot ud i farven :-)

    SvarSlet
  2. Chanel neglelakken ville jeg gerne have fingerne i, den er super fin!

    Kig gerne forbi min blog, kys og kram!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet