11. apr. 2014

Kender du til dette -

Jeg er ekstrem kræsen. Jeg bruger gerne mange penge på strømper og neglelak. Jeg elsker Chanel og det er mit yndlings luksus kosmetikmærke. Jeg hader folk, som går langsomt. Jeg er meget opmærksom. Jeg har nogle tvangstanker og perfektionistiske træk. Jeg ønsker inderligt at arbejde indenfor mode og skrivning. Jeg hader at skrive jeg konstant. Jeg har bemærket, at jeg har skrevet nogle af disse facts før. Jeg ejer et smykkesæt af hvid guld med bjergkrystaller (elsker krystaller). Jeg er afhængig af læbepomade og håndcreme. Jeg elsker bløde farver, men også det mørke. Jeg elsker at danse og kan oftest blive fundet på dansegulvet. Jeg går meget ind for at skille sig ud og have outstandig tøj på. Jeg er meget feministisk, dog har jeg mandelige vaner. Jeg har en uendelig lang note på min mobil, som hedder "Citater og tanker". Jeg har ingen spil på min mobil, og det kommer der aldrig. Jeg er meget dårlig til at svare på beskeder, og indrømmer, at jeg har typisk 7-12 beskeder hver gang jeg logger på face. Jeg tror, at det er det længste facts-indlæg, så jeg slutter af nu.
Håber at I kunne lide alle de facts jeg droppede. Kender I selv til det?

2 kommentarer:

  1. Elsker også chanel :-)

    // hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet