24. maj 2014

Hot or not?

Source: ebay

Det er en hemmelig, at jeg går på et gymnasium, som bliver kaldt "hippie" skolen, fordi der er så mange forskellige typer med alternativ tøjstile og levestile. Da jeg startede i 2011 var jeg ganske vist en fin pop pige, men efter jeg faldt til, ændrede min musiksmag og min tøjstil gjorde også. Det blev mindre farverigt og faktisk mere fedt. Jeg føler at min smag er blevet meget mere bred og er åben for mange forskellige tendenser og forskelligheder. Synes også at det er fedt, når nogle kommer gående i noget anderledes (hvis det giver mening...) Er f.eks. ret vild med tilaka (hindu prikken), også vil jeg rigtig gerne have en 90'er retro choker halskæde! Hvad synes I om de forskellige ting? Og ogle som ved, hvor man kan købe dem fysisk stadig?

2 kommentarer:

  1. På Asos kan du få chokeren for en 50'er. Der følger dog en lille delfin med, men den kan vel fjernes, hvis du ikke bryder dig om den.

    http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Dolphin-90s-Tattoo-Choker-Necklace/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4089111&SearchQuery=choker&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow mange tak!! Den bestiller jeg hjem med det samme :D

      Slet