30. maj 2014

Just bought and ordered

Hej mine solstikkere. Jeg har forkælet mig selv med en masse ting her for tiden. Om det er velfortjent eller ej, kan diskuteres... MEN Message havde VIP presale i onsdags, hvor jeg fik snuppet en stribet kjole (som jeg har ledt efter) fra Project Unknown og et par rå øreringe. Derudover har jeg bestilt nogle blonde trøjer fra Ebay, en 5-panel fra Sons of William og et par højhæle og halskæde fra Asos og nogle andre småting. Glæder mig utrolig meget til at modtage pakkerne og vise jer, hvad det er min konto har slidt for. Derudover har jeg nogle gode indlæg til jer de kommende dage.

Nyd vejret og weekenden!

1 kommentar:

  1. Kan godt lide kjolen, den er super fin!

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet