31. maj 2014

Steal the look on budget

Look like Angelina Jolie


Fearne Cotton style


Look a like on budget
Celebrity look on budget
Klik på de forskellige collager for yderligere links

Jeg har i noget tid udarbejdet noget look a like celebrities mhf polyvore. Tingene har jeg fundet til rimelig pris, også har jeg påsat ekstra styles eller noget, som jeg hellere vil gå med. For at vende tilbage til min sygdom, for noget tid siden, så vil jeg bare sige, at jeg har det meget bedre og det er så rart med ferie. Næste uge står den på 2 eksaminer, også har jeg 19 dages ferie, da min sidste er mediedag d. 23. kl. 9. Så jeg bliver student der kl. 14! Snart vil jeg vise sneak peeks af min gallakjole og dimissionkjole. 

God weekend <3 

1 kommentar:

  1. Sikke nogen fine outfit, nogen jeg gerne kunne se mig selv gå i!

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet