11. jun. 2014

Bedste afvisninger

Jeg læste denne spændende velformuleret debat "Nej, min røv er ikke til fri afbenyttelse", som Nina Möger (3.g) har skrevet om at blive gramset på i byen af fulde mænd, kønsroller, ligestillinger og opdragelse. Indrømmer at jeg ikke har læst det hele. Men det gav mig sådan en god ide til at udfylde kategorierne: Sjov og Blande bolcher på bloggen. Jeg er jo med vilje ikke specielt personlig på bloggen, men i den nærmere fremtid, så kommer jeg til at blive det - så hvorfor ikke starte det nu? I hvert fald så vil jeg tage udgangspunkt i spændende tekster/billeder/meninger/trends you name it, som kan debatteres. Tilbage til titlen, så ifølge min instagram kan I se, at jeg går i byen, og derfor støder jeg også tit på nogle fyre, som er tre tænder for meget. Så her vil jeg fortælle mine gode afvisninger, nogle som er udtænkt og fundet:

1. "Jeg er ikke interesseret, men god aften."
2. Dans/hop hen til dine venner (som er 102 meter fra ham).
3. "Jeg har desværre en fyr, han vil ikke blive glad over dette."
4. Han ser svedig ud, giv ham evt. en tur med din drink/øl.
5. Kys med din veninde og sig du er lesbisk.
6. "Dit ansigt er ok, men du har shox på."
7. Vær totalt afvisende og slå hånden af dem, fordi du bestemmer.
8. Hold dig for munden og lad som om du skal brække dig.
9. Peg på en random pige og sig: "Jeg så, at hun kiggede meget på dig, tag hende."
10. Hvis han er meget slem, og dine hænder er urolige, så udnyt det til en lussing.

Billedet er fra google

Har I nogle gode afvisninger I bare MÅ dele med os og hvad synes I om mine?

3 kommentarer:

  1. HAHHA, hvor er de afvisninger skide gode! ;-)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. En evig god afvisning er "jeg skal lige på toilettet", også aldrig komme tilbage, selvfølgelig. Den bruger jeg for det meste, haha.

    Hvis du har lyst så deltag i min giveaway http://mitvillavillekulla.dk/2014/06/vind-jane-konig-gavekort/

    - Faymary Huish, Villa Villekulla

    SvarSlet