2. jun. 2014

Festival must haves

Festival must haves 2014
[ Chill in Paradise. ]
Klik på billederne for yderligere links

FESTIVAL! Skal nogle på festival som Roskilde eller fede gadefester som Distortion? Så vil jeg mene, at tingene på collagerne er must haves at bringe. Tingene er efter min smag, med på tendenserne også selvf fornuftige. Jeg tror desværre ikke, at jeg skal, da jeg skal arbejde (piv) men næste år vil jeg gerne Coachella, Distortion og Roskilde... I hvert fald to af delene! Håber at I fik god inspiration til jeres små eventyrer. Ellers læs mere af huskekneps på ViUnge.

3 kommentarer:

  1. Virkelig fede collager! woaw! Jeg har desuden en Jane Kønig give-away kørende på min blog, hvor der er mulighed for at vinde 200 kr. til deres websop! :)
    Håber du vil deltage!
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D
      Jeg kigger forbi!

      Slet
  2. Jeg skal ikke til nogen gade fester eller koncerter, eller jo! skal til Grøn koncert i Aalborg <3

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet