4. jun. 2014

Gadgetcity har alt - til din mobil

Produkter fra Gadgetcity

 Jeg har igen fået lov til at vælge nogle produkter fra Gadgetcity.dk. Og jeg kan allerede fortælle jeg anvender tingene flittigt! På billederne ses 1. Fisk til høretelefoner, som støtter med at krølle ledningerne i lommen. 2. iPhone Mini Horn, som jeg nogle gange tager med ud i haven og har tænkt at benytte den på stranden og andre ture. 3. iPhone Sportsarmbånd, jeg træner meget og det er derfor vigtigt med et godt sportsarmbånd - også er det til billige penge. Og jeg fandt ud af at jeg på billedet har vendt min mobil forkert, men man kan vidst begge ting. hehe. 4. NanoGrip, den har jeg dog ikke placeret nogen steder endnu. men den skal nok klistres et sted. Tror mit næste køb bliver en af deres powerbanks (i grøn selvfølgelig) eller tilbehør til vores iPad Mini, se de forskellige produkter.
Hvad synes I om mine produkter? og har I selv nogle ting derfra?


Sponsoreret indlæg

1 kommentar:

  1. Sikke nogen super fede ting, he he!

    Kig gerne forbi min blog, hvis du vil. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet