16. jun. 2014

Galla heels

Hæle fra Asos

Jeg bliver student om en uge d. 23. med mediefag, så er der galla d. 25. og dimission d. 27. og en masse studenterfester og byture er i vente (pyyha). Vil vise lidt af, hvad jeg skal have på til galla, fordi jeg har jo holdt det top secret. I sidste uge tikkede disse sko ind fra Asos. Mine fødder holder nok ikke hele aften, så skal også lige finde fine skiftesko. Sådan en god tid i vente - er så spændt, det eneste, som står i vejen er mediefagseksamen... Held og lykke til Jer, som skal op til de sidste eksaminer og skal igennem alle disse begivenheder som jeg.

1 kommentar:

  1. Hvis jeg kunne gå i sådan nogen fine hæle, var jeg happy. Men kan jeg desværre ikke! <3

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet