30. jun. 2014

Get ready for summer with Esprit

Esprit summer

Klik på billedet for yderligere links

Inde på Esprit har jeg fundet lækre sommer items. Jeg mangler selv nogle sommer ting i garderoben, specielt flere hvide klæder, bikini, sandaler også kunne jeg som ekstra også bruge en fed dungaree. Det var også på de grundlag jeg inddrog de forskellige ting. Denne sommer skal vi iklæde os i flere lyse farver, en hvid læderjakke ville derfor være så lækker og anderledes at have på på alle tidspunkter. En dungaree er casual, og kan samtidig være alternativt råt. Det kommer an på, hvordan man også sammensætter de forskellige ting. Læderjakken kan være feminin til kjolen, den hvide taske eller nederdelen, hvor den ville være rå til et par jeans og sneakers. Jeg kan rigtig gode lide den navyblå kjole pga. den enkelte drapering og den er så løs, men har elastik om livet. Overvejer selv stærkt den hvide læderjakke, fordi man kan style den på så mange måder.

Men i hvert fald så er tingene på collagen ting som er et must have i sommer garderoben. Det kan bruges til hverdag og fest i disse sommertider. Der er mange flere ting inde på Esprit, og de har underetiketter, som fremviser en masse flere sommerkjoler, strandtøj og ting til på rejsen og festivaller. Hvad kunne I godt tænke jer fra collagen eller har I noget af det?

Sponsoreret indlæg

1 kommentar:

  1. Jeg vil os gerne have flere hvide klæder i mit skab! <3

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet