8. jun. 2014

Instagram lately #2

Billeder fra min instagram annaahuynh

Jeg havde tænkt mig at lave dette indlæg for nogle dage siden, så der er kommet nogle nyere billeder ind på min profil. Men nu skal I bare høre: 1. Jeg modtog min cap fra Sons of William, som jeg også havde på i byen i går. 2. Et gammelt billede fra 2012, som min veninde Camille tog i Odense Havn. 3. Synes at vores spisestue var så flot i denne mørke belysning og med sol udenfor. 4. Min søs og jeg var ude og shoppe i cabrioleten. 5. Jeg lavede en tshirt, som I kan læse mere om her. 6. Tog et sjældent selfie, og endda i bilen, det var til en 18 års. 7. Mine sommerjakker bestående af cowboyjakke, ferskenfarvet coat, røde Weekday jakke, vintage coat, læderjakke og suede jacket. 8. Vi spillede "Wer wird Millionär" med spektakulære navne. 9. Det er faktisk ikke billede 9 ifølge insta, men jeg ville have det med. Det var mine forældres 22 års bryllupsdag - stort tillykke til dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar