21. jun. 2014

SALE EVERYWHERE

Kære venner. Jeg har så travlt med min sidste eksamen på mandag d. 23., hvor jeg bliver student! Der skal nok komme billeder af tøj og mig selv for engang skyld. D. 24. skal jeg så en masse ærinder og se 22 Jump Street. D. 25. er der såmænd galla på min skole, hvor jeg heller ikke vil have tid, men I skal nok få mange billeder at se og alle de typiske blog indlæg om hår og kjole osv. D. 26. er min hviledag, hvor jeg skal lave planer for fotografering for redaktionen, fordi d. 27. står den på dimission (som jeg har fundet en flot hvid kjole til), også er der lastbil tur. Så står den ellers på studentergilder, fester, byture, stranden og mere med huen på! Sikke mange vigtige datoer, som kommer. MEN som overskriften skriger, så ville jeg gerne udarbejde et lækkert indlæg for jer, hvor jeg har fundet diverse ting fra hjemmesiderne, men som sagt intet tid... 
Billede af Nellys sale start

Så her får I bare de hjemmesider jeg synes I skal tjekke ud for lækre sommer udsalg:
Asos (webshop oppe om nogle dage)

Håber at I får klikket noget lækkert hjem. Held og lykke med jeres eksaminer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar