5. jun. 2014

Sons of William

Jeg modtog her forleden min 5 panel fra Sons of William, som er et pissefedt anderledes mærke kan jeg sige lige ud. Har førhen kigget på deres jakker, som er unikke og noget jeg skal eje en dag. Men starter bare med cappen Black Suede 5 panel, som jeg hurtigt blev forelsket i. Deres tøj er præget af en masse forskellige lande, og jeg vil gerne fortælle mere, men jeg har haft kontakt med dem, og der bliver et lille interview med dem snart på bloggen, hvor I kommer til at høre meget mere om dem! Jer som er til distortion må have en overdrevet tur og pas på jer selv, og de som bare nyder læseferie/weekenden - nyd den vel!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den cap egentligt ret fed og fin! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du vil. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet