12. jun. 2014

Styles von Distortion

Billederne er venligt lånt fra Soundvenue 

Jeg har bare valgt nogle tilfældige fede festbilleder fra gadefesterne (btw pisse fedt fanget). Det er outfitsene, som jeg inderligt synes er fede og ikke for meget, men lige tilpas unikt, som jeg selv ville iføre mig i. Håber at de tilfældige street styles' ofre er til inspiration for jer også! Ellers ville jeg rigtig gerne have været til distortion, fordi det ser så fedt ud, og jeg havde mulighed for det. Men skal helt sikkert være med næste år, og jeg glæder mig allerede!!
Var der nogle af jer som deltog og hvad synes I?

4 kommentarer:

  1. Jeg deltog desværre ikke, og har faktisk aldrig hørt om det før, lidt pinligt, hehe!

    Kig gerne forbi min blog, hvis du lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Woow den var ny. Det er en masse gadefester/koncerter med forskellige genre og det hele. Fedt koncept :D

      Slet
  2. Mega lækre outfits :D :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er også vild med dem :P

      Slet