15. jun. 2014

Træningshandsker

Billeder af mine sorte træningshandsker fra gymbars.dk

En ting jeg ikke snakker så meget om er træning. Men jeg træner faktisk i fitness 3-4 gange om ugen, og træner specielt meget med vægte. Efter mange måneder er min hud begyndt at blive tør og hård selvom jeg 24/7 af i benyttelse af håndcreme. Så var min ven Frederik igang med at åbne webshoppen GYMBARS med træningshandsker, proteinbarer og mere, som kommer løbende, når shoppen åbner d. 10. august (!). Så købte jeg et par handsker til mig og min far. De er rigtige gode at bruge, fordi det er tykt og blødt materiale. Man holder også meget bedre på vægtene og mine hænder takker mig inderligt for købet. Mine er i sort, som I kan forudbestille her sorte træningshandsker
Kig forbi og læs mere inde på deres side. God søndag!

2 kommentarer:

  1. Det er rigtigt ens hænder bliver Så ruge, men heldigvis findes der de handsker!

    Kig gerne forbi min blog, knuus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig! Så rart at træne med :D

      Slet