15. jun. 2014

UGENS TWIST

Sommetider får jeg tit dårlige idéer, som jeg selv synes er pisse geniale. Men jeg har længe synes at dip dye er så fedt og pænt. Har I set Oh Lands frisurer? Når hun bare har enkle farver i synes jeg, at det er så flot. Også eeeelsker jeg jo grøn, så overvejer stærkt blå/grønne (alphine green) farver i halvdelen af mit hår efter galla, hvor jeg muligvis også klipper det kortere. Hvad synes I om pastelfarver i håret?
 Billederne er brutalt taget fra weheartit
En alternativ måde at lave det på: e-elise etc: DIY Dip Dye

4 kommentarer:

  1. Synes simpelthen det er så fedt, kunne godt tænke mig pink!

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville også være pænt, når du har lyst hår. Åååh yeah din farve ville være pænt med alle farver :D

      Slet
  2. Det er vildt flot, men det ville aldrig klæde mig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også bange for, at det ikke vil klæde mig, fordi mit hår er kulsort :/

      Slet