17. jul. 2014

Ask a blogger #5

Det er længe siden, at der har været "Ask a blogger", men nu må vi jo hellere igang igen. Jeg har længe tænkt på at spørge Christina, og det resulterede i nogle lækre svar, hvor man bliver meget mere klogere på personen bag bloggen:
 CHRISTINA FENTY, også om hendes tanker og planer fremover.

Billederne er fra Christinas blog og instagram

Hvornår startede du med din første blog og hvorfor startede du med at blogge?
 Jeg startede min første blog januar 2009. House Of C hed den - og jeg havde den i omkring 3 år tror jeg. Siden har der været et par stykker, da jeg alligevel ikke kunne undvære at blogge, at give noget af mig selv og forhåbentlig inspirere andre. Jeg har dog svært ved at blive tilfreds, men håber, at jeg er landet det rette sted med Christina Fenty nu.

Hvordan vil du beskrive din stil?
Jeg har altid ret svært ved at beskrive min stil. For det meste er den meget sort, casual, klassisk og rocket. Dog kan jeg godt få nogle “hip hop” flip og tilføje guldkæder, rød læbestift osv. til mine outfits. Jeg er meget inspireret af Rihanna og jeg kan finde på at iklæde mig noget nær alt hvad hun har på. Dog går jeg ikke i kjole og stilletter, endnu.

Hvem er dine største stilikoner?
Rihanna, Loreen, Patti Smith og Miley Cyrus.

5 favorit ting fra din garderobe:
1. Min sorte cardigan fra Modekungen, som er fuld af frynser. 2. Min trefarvet pels, som har været Joey Moes kæreste. Jeg vandt den i en konkurrence på hendes blog engang. 3. Min Rihanna For River Island “G4LIFE - RIRI” hue. 4. Min Rützou cardigan 5. Min sorte blazer, som vidst ikke er fra noget specielt mærke.

5 vigtige korte ting vi bør vide om dig:
1. Jeg er afhængig af Instagram og bruger det som min inspirationskilde, hvis jeg f.eks. har tøjkrise. 2. Jeg kunne ikke lide Miley Cyrus før hun gik igennem sin “fra teenager-til voksen” periode. 3. Jeg ejer ikke et eneste par stilletter. 4. Jeg elsker at være alene. 5. Jeg er ikke glad for at synge foran min familie eller venner og havde bla. også kun min bedste ven med som publikum, da jeg sang i Vega i forbindelse med Xfaktor.



Du har været med i Xfaktor og elsker at synge. Har du nogle planer indenfor musik i den nære fremtid? 
Jeg har planer, ja! Den branche jeg har valgt at ville være en del af, kræver til tider en del tålmodighed, hvilket jeg må indrømme er sindssygt svært, når man bare gerne vil igang og give alt hvad man har. Jeg kan dog, uden at røbe for meget sige, at jeg har været forbi Chief 1 og Remees studie - og at jeg faktisk allerede blev kontaktet af Chief inden min Xfaktor audition sidste år. Jeg krydser fingre for at jeg snart kan dele noget musik med Danmark!

Hvad har du på lige nu?
Lige nu har jeg et par sorte bukser, en sort bodystocking og en grå hættetrøje på, selvfølgelig med hætten over hovedet, selvom det er ret varmt.

Hvis du kunne rejse til hvilket som helst land i morgen, hvad ville du så vælge og med hvem?
Normalt ville jeg skrige “Maldiverne!!”, men lige nu vil jeg egentlig bare allerhelst på ferie med min kæreste, gerne til Paris eller London.

Andre ting folk skal vide om dig, dit liv og din blog?

Jeg har masser af plads på min krop til flere end de 79 tatoveringer, jeg allerede har og jeg kan ikke vente med at få flere. Jeg er ret spontan og total ligeglad med, hvad andre tænker. 

Det var denne gangs spændende blogger Christina, som også er min gode veninde. Jeg synes personligt, at Chris er en ambitiøs og interessant person, som jeg gerne vil vide meget mere om. Hendes stil, personlighed og liv er alsidigt, og det er en fornøjelse følge med i. Følg også med i hendes liv som jeg gør på facebook: Christina J <3

2 kommentarer:

  1. Elsker indlæg som disse, lækre svar fra lækker pige :*

    xxx
    emiliecberg.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Emilie, og ja hun er!!

      Slet