1. jul. 2014

Er det et kreativt eller forstyrret sind

Et af mine talenter er faktisk overhovedet ikke at kunne tegne. Jeg kan kun tegne mønstre og være kreativ med dem. Ellers kan jeg ikke finde ud af at tegne, hvad jeg ser som mennesker og verden. Synes også man kan lave så meget ud af streger og prikker. Derfor begik jeg mig også ud i, at tegne en del 2. For næsten et år siden tegnede jeg billedet med trekanterne, også tegnede jeg noget endnu mere fucked up, som går under det smukke forstyrret. Også har jeg som altid, lavet HIDDEN A's. Har ikke så meget mere at sige, end, hvad synes I?
 Det sidste billede viser jeg jer snart sammen med et jeg lavede i dag. Jeg er desværre blevet syg, og det skyldes så mange ting. Så jeg er begyndt at tegne igen, også nu, hvor jeg har ferie. Dette er forresten indlæg nr. 801.

God uge <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar