15. jul. 2014

GUNSHOT

Long tee - ALEXANDER WANG | Bikershorts GINA TRICOT | Jakke - H&M | 
Taske - CHANEL VINTAGE | Sko - Pimkie | Ur - KARL LAGERFELD
Jeg kan stadig ikke finde ud af at tage outfits billeder. Det må i for evigt bære over med mig. Jeg har store nyheder i vente. Og nej det er ikke en give away. Eller jo måske, for det har jeg overvejet, men det er ikke det, som er tale om i øjeblikket. Men i dag trak jeg ubevidst i de dyre klæder da jeg skulle på cafe med nogle veninder. Forresten så er det min nye blazer jakke fra H&M, og I skal nok se resten af de køb, som ikke er så luksuriøse som outfittet i dag. Ps. titlen er fra Lykke Lis sang "Gunshot":

2 kommentarer:

  1. Synes dine outfits billeder bliver okay gode med dem kvali, elsker din blog!

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet