27. jul. 2014

H&M GIVE AWAY

Pænt billede til en give away, men det skal bare vise sommer, udland og ferie

Jeg har spontant nok valgt at lave en give away til en af jer heldige bag skærmen derude. Som der står, kan én af jer vinde et gavekort til H&M på 300 kr. som I kan bruge i alle H&M butikker. Kan sige, at min webshop annat.tictail har sponsoreret dette af lidt overskud (haha) + det er længe siden jeg har holdt en give away.

Det I skal gøre:
- Følge mig på bloglovin
- Skrive en kommentar nedenstående så jeg har jeres navn + mail
- Følge mig på instagram, facebook, google, twitter og derhjemme (joker med denne linje)

I kan også sende en e-mail til: twisttherhythm@gmail.com, hvis I ønsker at holde jeres oplysninger fortrolige.
Vinderen bliver trukket d. 20. august 

God aften og held og lykke til jer alle!

53 kommentarer:

  1. Hvor fint, Ans!!
    Ogggg jeg følger dig allerede alle steder... (Okay, måske ikke derhjemme...) 😝
    Juliedegnlarsen@hotmail.com
    Julie Degn :)):)))

    SvarSlet
  2. Jeg følger dig allerede:-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Lækker konkurrence!
    Jeg følger dig i forvejen ;-)

    //Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    malenematzen@outlook.dk

    SvarSlet
  4. hahaah elsker det.

    Navn: Nina Mathiasen
    Mail: hofdinghoff@gmail.com

    SvarSlet
  5. Følger dig overalt (undtagen derhjemme, men hvad er din adresse? It could happen) ;-)))

    Navn: Mette Elkjær
    Mail: skutter@live.dk

    SvarSlet
  6. pia sroka28/7/14 16:28

    Lækker giveaway,deltager.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  7. ;o trine229 - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  8. Rigtig lækker giveaway :) Dorte Slouborg dortes918@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Lækker præmie, jeg er med ;)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg er med :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Stine Andersen29/7/14 16:44

    Jeg er med! :)

    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg er klart med
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Jeg følger dig allerede :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  14. Luksus giveaway. Og helt skønt at du gerne vil stalkes..
    Jeg følger, deltager og stalker gerne.
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  15. Skøn give away(:
    Jeg deltager meget gerne.
    Jeg følger dig alle steder, undtagen twitter, da jeg ikke ar det,
    så håber, at jeg stadig kan deltage(:?

    Heidi W. N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Super lækker give away <3
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Åh.. ville elske at forkæle mig selv med lidt nye klude, inden turen går til Lanzerote :o)

    SvarSlet
  18. Jeg følger dig også! :)
    Og dejlig fint sommerbillede i øvrigt :)

    Knus Mie, Mizzepii.dk
    Mail: Miekristiansen255@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Det ville da være fantastisk lækkert at vinde. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Åh, kan altid bruge et gavekort til h&m! :)

    Cecilie Binau
    cecilie.krolykke@gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg har desperat brug for noget sommertøj, så jeg deltager naturligvis :D

    //Bettina
    MrsSpeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  22. Jeg har desperat brug for noget sommertøj, så jeg deltager naturligvis! :D

    //Bettina
    mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  23. Super lækker konkurrence! :)

    emily.rasmussen@live.dk

    SvarSlet
  24. Dejlig giveaway

    følger dig på face

    Tennakristensen@live.dk

    SvarSlet
  25. sludder instagram ;-)

    SvarSlet
  26. Følger på bloglovin <3

    MVH
    Gitte Seloy
    gitte.seloy@hotmail.com

    SvarSlet
  27. xx fingre, og håber, at det er nok kun at følge med via Bloglovin' ;)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Hvor ville det være herligt at vinde, da jeg skal til min venindes bryllup om 2 måneder, og mangler at købe en kjole. :)

    Rigtig god sommer.
    Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
  29. H&M er jo min største kærlighed.. Jeg deltager! :)

    Mvh Betina Lerche
    betina hej hej (a) gmail (dot) com

    SvarSlet
  30. Kunne jeg godt bruge med den nye efterårs kollektion de er kommet med. :D

    Anne-Mette Højbjerg (gizzerdk@gmail.com)
    www.giz-blog.dk

    SvarSlet
  31. Følger dig nu :))

    Har fødselsdag d. 22 august så det ville være en perfekt fødselsdagsgave! :D

    Louise Janner // Louisejanner@hotmail.com

    (Måske har jeg sendt kommentar 2 gange, er i tvivl om den er sendt afsted før.)

    SvarSlet
  32. Et gavekort til H&M kan man ALTID bruge ;-)
    Mail: gerdafaurschou@gmail.com
    Navn: Gerda Faurschou

    SvarSlet
  33. Krydser fingre :-)
    therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  34. lækkert... kan man altid bruge.. ikke? :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  35. Cathrine Autzen
    tinerdk@gmail.com

    lækker konkurrence,følger dig via bloglovin :D

    SvarSlet
  36. Oh! Jeg er med :D

    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  37. Hello,

    Bernadett Rauski

    FB:https://www.facebook.com/nyuszi.ful.900
    Barefoot Betty
    BL:Barefoot
    e-mail:betikarauski@gmail.com

    Greetings

    SvarSlet
  38. johannesoeenaldal@gmail.com H&M bruger jeg flittigt så det kunne være dejligt at gøre det uden dårlig samvittighed;)

    SvarSlet
  39. Det kunne jeg godt bruge! :)
    mariehollesenblog@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Er ny følger på Bloglovin! Kunne virkelig godt bruge dette gavekort elsker elsker elsker H&M! Knus fra Caroline/ Unwritten@live.dk

    SvarSlet
  41. Jeg deltager og følger dig!

    Sarah - sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  42. Hejsa :-) Sådan et gavekort kunne jeg dælme godt bruge. Jeg følger dig allerede på Bloglovin' :-) God sommer <3
    Kh Line Cecilie

    SvarSlet
  43. Krydser fingre! :) laikrob@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Fed giveaway, jeg krydser fingre :D

    SvarSlet
  45. glemte e-mail: sabrine.rasmussen@outlook.com

    SvarSlet
  46. Jeg deltager :-)

    katrine_vinding@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Woop evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  48. Følger dig på bloglovin. :)

    - Christina Stoldt
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  49. Deltager helt klart!

    Frederikke S
    frederikke@hlaug.dk

    SvarSlet
  50. Har aldrig nogensinde vundet noget, så håber det bliver mig! :9
    lillemariam@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Følger med på Bloglovin... og håber jeg vinder

    Linda / ld22822@gmail.com

    SvarSlet
  52. ihhh hvilken fantastisk præmie jeg krydser fingre!!! følger via bloglovin

    Jenny C.

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  53. Lækkert, har fødselsag d.20, så håber jeg vinder :)

    SvarSlet