4. jul. 2014

IDACLAUSEN

Det sidste billede er elegant hugget fra instagrammen: wwwidaclausencom

For noget tid siden fandt jeg Ida Clausens facebookside IDACLAUSEN, og jeg blev ellevild med hendes udsøgte SS14 kollektion. Hun er en ny designer, som har god smag og stil. Har så været så heldig at modtage en af Idas fine toppe fra samme kollektion. Kollektionen er baseret på hvidt, med små detaljer som læderet, både jersey og hårdt materiale, samt transparent stof og fede symmetriske syninger, som I også kan se på det sidste billede. Jeg glæder mig virkelig til at tage min trøje i brug, den passer til så meget og er perfekt til alt. Vil også ligge nogle billeder op her og på min instagram, så I kan se outfits. Ser også frem til hendes nye kollektion som hun er ved at designe. Se meget mere inde på hendes website, hvor hun også blogger på IDACLAUSEN.  

2 kommentarer:

  1. Årh den er super flot!!

    Knus!

    Ps Kig ind på bloggen hvor der er give away!
    http://www.gittemary.com/

    SvarSlet