11. jul. 2014

Illustrations

"Heart of the city"
"Ugiftig"
"Best season"


Her er mine tre seneste illustrationer på lærreder. Den første med hjertet er atypisk, fordi den er mere simpel. Det skal forestille at være et anatomisk hjerte og byen vendt 90 grader. Den anden er et af de mere kreative og detaljeret. Der er lidt af hvert, feks. det kendte øje fra Clockwork Orange, tid og behagelige oplevelser. Den tredje og sidste er om den bedste sæson, altså sommeren. Derfor er der bølger, palmer, blomster, musik, solstråler og meget mere. Som et kendetegn laver jeg skjulte A'er på alle mine tegninger. Lige nu er jeg igang med noget for min ven Kristian, som I også snart får at se. Se mine andre tegninger her. Hvad synes I om dem?

1 kommentar:

  1. Hvor er de dog bare flotte og virkelig fine! :-)
    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet