23. jul. 2014

We are moving to...

Det er nemlig rigtigt mine kære læsere. Vi flytter til Australien i et halvt år for at være au pair for en rigtig dejlig familie. - Og med "vi" mener jeg bloggen og jeg samt jer læsere, fordi I alle sammen kommer til at opleve denne spændende rejse med mig. Derfor kommer der nogle ændringer på bloggen. Jeg vil stadig skrive på dansk og en kort engelsk oversættelse under. Men det bliver forvandlet til en mere personlig blog omkring mit liv dernede. Dog stadig om mode, trends, den australske mode - jeg håber at kunne lære af deres mode ELLER lære dem haha! 

Jeg har siden 9.klasse vidst at jeg ville tilbringe noget tid af mit sabbatår i Australien. Til studentergave fik jeg flybillet til Australien, og har efter ledt efter au pair arbejde. Jeg har fundet en skøn familie i Toowoomba (tæt på Brisbane) bestående af et sødt par med fire børn ml. 6-12 år. De er så søde, og har samme interesser som jeg: dans, gymnastik, at være aktive, ture, mode osv. Også er de meget åbne og udadvendte. Der er så meget mere jeg vil fortælle, men det kommer nok undervejs. Jeg er afsted omkring slutning af august til marts 2015. Glæder mig så meget + kalde mig selv en aussie girl!!! Har nogle af jer været i Aus?

6 kommentarer:

  1. Årh hvor lækkert! :)

    SvarSlet
  2. Nej hvor spændene!
    Jeg har ikke været der selv men drømmerejsen ville nok være til Australien:)
    isabella-jl.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også altid villet til Aus, så jeg glæder mig også :D

      Slet
  3. lyder super fedt!! håber du får en fantastisk oplevelse og glæder mig til at læse med :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have. Glæder mig at høre <3

      Slet