6. aug. 2014

Ask a blogger #6

Smukke Amy Dyrholm står bag bloggen under samme navn: amydyrholm. Hun har svaret på 9 spørgsmål omhandlende hende, bloggen og livet. Få et indblik i Amys stil og blog her:
Alle billederne er tyvstjålet fra hendes blog

1.      Hvornår startede du din blog og hvorfor startede du med at blogge?
Hm, long story! ;-)
Det hele startede faktisk helt vildt tilfældigt tilbage i starten af 2012. Min liv var på daværende tidspunkt blevet vendt godt og grundigt på hovedet grundet mine forældres pludselige skilsmisse, hvilket gjorde at jeg søgte en form for ”get-away”. Derfor kom bloggen til verden. Det hjalp i en periode, men jeg blev først rigtig seriøs med at blogge sidste år.

2.      Hvad inspirerer dig til at blogge? 
Mine læsere. Kort sagt, men det er rigtigt. De søde kommentarer og feedbacks giver bare SÅ meget blod på tanden, at det er umuligt ikke at blogge. Det er blevet en del af hverdagen, og jeg nyder den inspiration som vi deler med hinanden. Jeg læser nemlig med hos mange af mine læsere som selv blogger ;-) Det er fedt at se, hvordan vi hver især fortolker tidens tendenser forskelligt.

3.      Hvordan vil du beskrive din stil? 
Min stil er meget præget af tidens trends. Jeg bliver nemt forelsket i nye tendenser, hvilket selvfølgelig gør at min stil skifter ofte. Selvfølgelig er der nogle enkelte items som du altid finder i mit skab, men ellers er min stil faktisk meget legende..  ;-)

4.      Dine 3 favorit ting fra garderoben:
Mine to Birkenstock sandaler (mine fusser knuselsker dem!)
Se dem her: Billige Birkenstock 
Den pæne Ganni kjole med palmer (er en sucker for palmeprint)
Min elskede Alexander Wang taske ”Mini Brenda” (særligt fordi hun giver min stil lidt modspil)

5.      Beskriv det perfekte sommer outfit: 
Det kan I se lige her: My outfit blue skirt and golden rings. Ellers holder et par slidte denim shorts og en hvid top altid!

6.      Hvilke udenlandske ikoner/designer er dine yndlings? 
Beyoncé er et ikon – dette skyldes ikke kun den lækre stil, men det som hun står for. Beyoncé tror på kvinder, hun tror på at vi er stærke, smukke og gode nok. Det er lige meget om man er høj, tynd, lav eller har en lang næse… Alle kvinder er skønne! Synes det er SÅ inspirerende, og det smitter af i hendes tøjstil.
Af designere må det være Alexander Wang – især taskedesigns fanger min interesse, åh!

7.      Hvad er du iført lige nu? 
En grå kjole fra Gestuz (se her) samt hvide Birkenstock sandaler, hehe. Arbejdet kalder om lidt. Derfor skal jeg have tøj på fra butikken. Heldigvis er Gestuz kjolen en af mine favoritter.


8.      Slut selv sætningen af: "Hvis jeg vandt en million ville jeg bruge pengene på..."
At rejse og se hele verden.. Og selvfølgelig forkæle min familie samt kæreste. Selvfølgelig skulle der nok blive råd til en lækker taske og endnu (ekstra tryk på endnu) et par Nike sneakers...

9.      Er der andet som verden skal vide om dig og din blog?
Bloggen er mit frirum. Det er et sted hvor jeg har mulighed for at være kreativ, lege lidt og dele ud af mine tanker, drømmekøb og trends. Det er en typisk outfit-blog, da jeg synes det fungerer og inspirerer bedst. Og heeey? Finder inspiration mange steder fra, så I må hellere end gerne kigge forbi og henvise til jeres egen blog, FB og Instagram osv. Jeg elsker at stalke løs! ;-)

Det var søde Amy Dyrholm som havde gang i tasterne. Jeg må sige, at vi har fælles interesser for palme print, sko og fine skjoler. Er helt tosset med Amys stil og billeder på bloggen. I kan følge meget mere med på hendes instagram også: amydyrholm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar