31. aug. 2014

Ask a blogger #8

I dag er det Simone med sin blog Simonie, som er blevet stillet nogle spørgsmål. Jeg har kendt Simone længe, og følger trofast hendes feminine blog og stil. Læs med for at lære Simone lidt at kende:
Hvornår begyndte du at blogge og hvordan startede det? 
Jeg startede min blog Simonie i Februar 2012, så har nu haft den i 2 rigtig gode år... Jeg begyndte selv at læse en masse blogge omkring den tid, og jeg var ret fascineret af hele konceptet. Jeg tænkte at det kunne være noget for mig også, så jeg sprang ud i det og ville nu slet ikke være foruden..

Hvordan vil du selv beskrive din stil?
Min stil er meget feminin, men med et casual og lidt klassisk touch. Jeg elsker at lave et statement i mine outfits og iføre mig derfor gerne et par specielle heels eller nogle fede accessories for at gøre lidt ekstra ud af det :)

3 favorit ting fra din garderobe:
Mine spidssnuede støvletter, mine løse bukser fra H&M trend og min oversized beige jakke fra Sheinside. Hvis alt andet fejler kan jeg altid iføre mig et af disse items og være good to go... 

3 ting som virkelig beskriver dig:
Sarkastisk, livsnyder og familiemenneske.

Hvad og hvem inspirerer dig? 
Fashionwise bliver jeg inspireret af mine ynglingsbloggere, folk på gaden og kendte som Olivia Palermo, Lindsay Lohan og Olsen Tvillingerne.. På et mere personligt level er min største inspiration min mor, der simpelthen er det stærkeste og sejeste menneske jeg kender. 

Hvordan er det at flytte fra Odense til Århus? Har det stor betydning for din blog?
Det er både pisse hårdt og helt fantastisk... Jeg savner min familie og mine 4 bedste veninder hver evig eneste dag, men samtidig er det så fedt at stå på egne ben, bestemme selv og selvfølgelig være sammen med min kæreste, jeg har skulle undvære det sidste års tid.. Jeg tror kun det kommer til at påvirke min blog positivt da jeg ved at bo i Aarhus får mulighed for at deltage i events og så kan jeg udvide min blog med nye indlæg som f.eks mad indlæg og bolig inspiration da det nu er blevet en større del af mit liv end det var før :)
Hvilke trends ser du frem til? 
De store knits med rullekrave og de varmere farver som karrygul og grå der dette efterår skal pryde min garderobe.

Hvad har du på lige nu?
Jeg har et par skinny jeans på sammen med en kæmpe striktøje og et par hygge sokker... Danmark er blevet så kold på det sidste, så det er hvad jeg mest er set med herhjemme..

Slut selv sætningen af: "Hvis jeg måtte feste med en hvilken som helst kendis ville det være...."
Rachel Mcadams! Hun virker simpelthen som ét af de sødeste mennesker på jorden eller Channing Tatum, bare fordi det kunne være så cool at kunne sige.. 

Andre ting læserne bør vide om dig? 
Jeg drømmer om at blive modejournalist. Jeg en kæmpe nørd, og vil rigtig gerne tage en bachelor i Historie. Jeg elsker at spise ude, drikke hvidvin på hverdage og være sent oppe.. Tak fordi I havde lyst til at læse lidt om mig og til søde Anna for at feature mig på sin blog <3

Jeg takker også kære Simone for at tage del i mit lille interview. Er ret vild med hendes svar, fordi jeg selv kan se mig selv i dem. Specielt hendes svar med inspiration og hendes drøm om at blive modejournalist, hvilket jeg også ønsker. Følg hendes facebookside for at blive opdateret med nyeste indlæg!

1 kommentar:

  1. Simoni er virkelig også en super spændende bloggere, og så er hun simpelthen skide smuk!

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet